Heroes Season 2 Spoof Video

So you’re saying Season 2 of Heroes had way too many characters? Well if you thought that, you weren’t the only one. Apparently a lot of people thought so, too, and someone made this video spoofing the show’s second season, most notably the fact that the show introduced way too many characters that it didn’t know what to do with, or had the time to expand upon, so they just sort of … sat there. Can anyone tell me where Monica has gone again? Or what the whole point of the character was? Exactly, no one knows, and I suspect neither did the writers when they created her.

Anyways, this is a fun little video, and a good way to return to our Heroes-lovin’ ways after the long holiday break. I especially love the baby who can tap dance, or the girl who can grow flowers on her hands. The cop who can talk to cats was funny, too.


This entry was posted in Heroes Multimedia Downloads, Heroes Season 2 Spoilers/News. Bookmark the permalink.
  • The-Stig

    ROFL!

  • The-Stig

    ROFL!

  • BigFAN

    Looool awesome~

  • BigFAN

    Looool awesome~

  • OshKosh

    great, another un funny heroes rip, dont get me wrong i do have a sense of humour its just this is total garbage, if you want to keep us going over the heroes holiday sam, give us some news to sink our teeth into or as it goes, part 3 of the recruit??, i also noticed you haven’t uploaded the hard knox webisodes?? im sure i speak for plenty of people when i say i’d rather those than junk like this that has been done a few hundred times before.

    • HG1399

      IF U WANNA WATCH THEM DO IT YOUR SELF! IT IS FUNNY GRANNY! U MAKE A SITE AND TRY GET IT THIS POPULAR!

  • OshKosh

    great, another un funny heroes rip, dont get me wrong i do have a sense of humour its just this is total garbage, if you want to keep us going over the heroes holiday sam, give us some news to sink our teeth into or as it goes, part 3 of the recruit??, i also noticed you haven’t uploaded the hard knox webisodes?? im sure i speak for plenty of people when i say i’d rather those than junk like this that has been done a few hundred times before.

    • HG1399

      IF U WANNA WATCH THEM DO IT YOUR SELF! IT IS FUNNY GRANNY! U MAKE A SITE AND TRY GET IT THIS POPULAR!

  • http://www.myspace.com/tarot999 Tarot

    Cute. Nice effects.

  • http://www.myspace.com/tarot999 Tarot

    Cute. Nice effects.

  • FlamingRose

    LOL LOL LOL!!!!

    • FlamingRose

      BTW, it’s great if we got new Hero who has an ability to talk with animals. I wonder if Parkman can do it. He can read mind…

      Yeah, but off course ha hasn’t have an ability to understand animal language

  • FlamingRose

    LOL LOL LOL!!!!

    • FlamingRose

      BTW, it’s great if we got new Hero who has an ability to talk with animals. I wonder if Parkman can do it. He can read mind…

      Yeah, but off course ha hasn’t have an ability to understand animal language

  • KingGenesiS

    Gay!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • KingGenesiS

    Gay!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Mike

    I actually liked season 2 but this video is funny :)

  • Mike

    I actually liked season 2 but this video is funny :)

  • SmokT

    You know, the Dawson Family is gonna be huge in a later season. When you go watch the first season, Micah’s Great Grandmother, DL’s Grandma, is in the Group photograph of all the people in the company(ie. Linderman, mother and father Petrelli, Maury Parkman, Charles Devoux), sitting in the front row. She also made an appearance in Season 2 Taking care of all the kids in the house in New Orleans. I think you’ll find the Dawson Family to be holding Secrets just like the Petrelli family.

    • Lil Joshy

      Paulette Hawkins and Nana Dawson are two completely different characters, and the Dawsin / Hawkins Family is often argued exactly how it works the most likely thing for me to think is that Nana Dawson is D.L.’s Grandmother, Paulette is his Mother, Monica’s mother is Nana Dawson’s daughter (And maybe Paulette’s sister), Monica and Damon are cousins with D.L, and in turn second cousins with Micah and cousins in law with Niki, Tracy, Jessica and Barbara.

      Am I the only one who wants Monica and Micah back for Volume 4?!!?!!

  • SmokT

    You know, the Dawson Family is gonna be huge in a later season. When you go watch the first season, Micah’s Great Grandmother, DL’s Grandma, is in the Group photograph of all the people in the company(ie. Linderman, mother and father Petrelli, Maury Parkman, Charles Devoux), sitting in the front row. She also made an appearance in Season 2 Taking care of all the kids in the house in New Orleans. I think you’ll find the Dawson Family to be holding Secrets just like the Petrelli family.

    • Lil Joshy

      Paulette Hawkins and Nana Dawson are two completely different characters, and the Dawsin / Hawkins Family is often argued exactly how it works the most likely thing for me to think is that Nana Dawson is D.L.’s Grandmother, Paulette is his Mother, Monica’s mother is Nana Dawson’s daughter (And maybe Paulette’s sister), Monica and Damon are cousins with D.L, and in turn second cousins with Micah and cousins in law with Niki, Tracy, Jessica and Barbara.

      Am I the only one who wants Monica and Micah back for Volume 4?!!?!!

  • Sezza80

    Hilarious!

  • Sezza80

    Hilarious!